sims3historia

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Intro till Historian!

Av Helena Taavola - 14 januari 2012 20:21

God kväll! 

Nu är det äntligen dags för mig att Introducera den nya historian som kommer att publiceras regelbundet här på bloggen. 

 

Cameron har för 10 månader sedan förlorat sin hustru i en olycka. 
Han lämnades ensam att uppfostra sina två små tvillingpojkar och har knappt pengar så att han klarar sig. 
Då pojkarna är så små vågar han inte lämna dem med någon sorts Nanny, så att jobba är helt omöjligt. 


Fay(Bridget) är en riktig Diva.
Efter att hennes föräldrar gick bort ärvde hon alla pengar och har dessutom gift sig rik! 
Hon uppskattar inte livet som det är utan hon lever för pengarna, makten, dyra gåvor och allt lyx i överflöd. 

På ett väldigt underligt sätt kommer deras vägar att korsas och deras liv att vävas in i varandras. 
Första delen publiceras imorgon. 

Nå, vad tror ni?? :)


 
 
Samantha

Samantha

14 januari 2012 21:50

Snygg blogg =D
Länkbyte? :)

http://Samanthasim.webblogg.se

Helena Taavola

14 januari 2012 22:17

Tack! :)

Jovisst :)

 
Ingen bild

Mariposa

15 januari 2012 17:18

Låter jätte bra! Ser fram i mot den! /Mariposa

Helena Taavola

15 januari 2012 21:55

Tack!
Den kommer nu lite senare ikväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Taavola - 29 januari 2012 22:35

Tyvär blev det inte riktigt som planerat. Har haft det sjukt tufft dessa 2 veckor med magsjuka bland annat, men främst att min pojkvän var med om en bilolycka :( Han mår hyfsat bra! Detta kan verka som bortförklaringar men jag hoppas iallafall att ja...

Av Helena Taavola - 15 januari 2012 10:15

Hej! När jag installerade mitt spel för drygt ett år sedan valde jag att installera det på engelska av den anledning att jag ville bli mer säker på det engelska språket, lära mig nya ord och helt enkelt vara tvungen att förstå allt som är i spelet på...

Av Helena Taavola - 14 januari 2012 17:14


När jag skriver mina historier kommer jag försöka att få med de flesta expansionerna och prylpaketen.Jag har alla expansioner förutom Jorden runt samt alla prylpaket förutom Gasen i botten och Utomhuslyx. Min favoritexpansion är Kvällsnöjen och min f...

Av Helena Taavola - 14 januari 2012 12:30


God dag! Detta är ju tänkt att bli en simsblogg med endast historier.Jag kommer inte publicera "Mamma-pappa-barn"-historier eller liknande, för jag vet hur tråkigt det är att läsa sådana historier! Jag har redan skrivit ihop ett litet manus till en l...

Av Helena Taavola - 14 januari 2012 03:10


Hej på er alla! Detta är mitt första inlägg på min helt nyskapade simsblogg. Mitt namn är Helena, jag är 18 år och bor i norrbotten. Jag är en stolt simsnörd och kan fastna framför datorn och spela i hur många timmar som helst. Dessutom älskar jag at...

Presentation


Hej och välkommen till min nyskapade simsblogg!

Jag kommer främst publicera historier, därav namnet på bloggen.

Hoppas ni kommer att trivas!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du kunna tänka dig att följa denna blogg?
 Ja, absolut!
 Kanske tittar in ibland...
 Tveksamt
 Nej, verkligen inte!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards